tordag righ?

Läskig har aldrig vart så borta när de gäller dagarna asså! Haha men skönt på sätt och vis. I förr går så frågade jag nog robin 5 gånger under kanske 2 timmar vad de va för dag.. Haha

Igår så va jag i nacka forum med Karro! De va mycket trevligt. Jag tycker inte att de centrumet var någon riktigt WOW men de dög. Jag hittade iaf mina tränings byxor jag letat efter i varje H&M butik.. Wiiie! Sedan så köpte jag en riktigt söt klänning! Och så självklart hittade jag en skidjacka, men den vet jag finns i sälen så att den måste jag inte köpa nu!! (Iof så vill jag inte ha ny jacka för att jag trivs så bra i min, men bror tjatar om att om jag åker bräda så måste jag ha en pösig jacka..)

Nu ska jag duscha sedan klippa Lillebror (han blev kvar ute så får bli efter jag träffat Emma) Ciao


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi är två som behöver "klippas till" när det finns tid för det.

2010-01-07 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0