torsdag

Ja denna vecka har ju faktist gått rätt fort ändå. Imorgon är de fredag och då är de praktik. Skoj! Jag ska nämligen klippa Ida då så att då har man skoj sällskap och någon kul och göra också..

Sedan på kvällen så ska jag se på hockey. Som Josefin och Hanna fråga om jag ville följa me på. Och så när man loggar in på FB så har man fått mail från Calle om att han har match i vallentuna imorgon och undra om jag ville komma. va KUL !! hihiii

Idag så har jag taget en skön sovmorgon och sedan hjälpt pappa på hans firma och burit lite grejer. Sedan tränade jag med Sariiis. Boxnings pass.. Åh fy satan va de är skoj + att man blir helt slut! (Till och med att ledare tyckte att jag och sara körde hårdast, och de e ju alltid kul och höra)

Nu ska jag käka nått sedan film dags !!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0