10 dagar kvar

Yes nu är den MIN Snabba cach!! Vill bara lägga mig och se på den nu direkt, men har redan sätt den tre gånger och försöker hålla mig lite så att jag kan se den me någon som inte sätt den..
Va iaf på en lång promenad med Lalin igår och de va super härligt. Sedan åkte jag hem till Josefin och såg på film och babblade lite!
 Vi såg på Två skall man vara handlar om Amanda som bor på ett barnhem och är föräldralös och sedan om Alyssa som har en jätte rik pappa och äger ett sommarläger dit barnhemet brukar åka. Så en dag så krockar Amanda&Alyssa med varandra och ser att dom är identiskt lika varandra. Bestämer sig självklart för att spela varandra lite. Och självklart blir de till ett äventyr.
Jag tycker om tvillinga Olsens filmer är bra och de va även denna. Dom är roliga. Sedan blir de roligare när dom är mindre för att då handlar det inte bara om att dom blir poppis och får precis vilken kille dom vill. HöHö Så om ni gillar deras filmer så rekommenderar jag denna också, den är väldigt lik föräldrafällan

/ N

Kommentarer
Postat av: mLi

It takes two, är en av mina favoriter ifrån när de va små! :)... Hade den på VHS (inspelad) men sen lånade jag ut den och tror den pajjade :P

2010-08-01 @ 08:15:13
URL: http://rackarunge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0