filmer


Wallander ARVET
har inte så mycket och säga om denna film. Jag brukar alltid tycka Wallander filmerna är bra, men den här va faktiskt inte de. Såg den i måndags och jag minns knappt vad den handlar om. Ingen film jag skulle rekomendera iaf..



Raise Your Voice handlar om en tjej som älskar att sjunga. Men hennes pappa släpper inte iväg henne till LA på en sommarmusik skola. Men en dag så bestämmer hos sig för att ljuuga för honom och åka dit utan att han vet om de. Där hon också träffar en söt kille som hon blir intresserad av.
En mycket mysig film, rekommenderar den verkligen. Kan väll säga att de är en tjej film.



Dear John handlar om en kille och en tjej som träffas när hon är på hennes landställe. John har permission från militären. Dom blir blixt förälskade bara på 2 veckor. Men till slut är de tillbaka till verkligheten för båda. Dom håller kontakt med hjälp av brev när John är ute och krigar. Men till slut så slutar Savannah höra av sig.
En riktigt mysig och bra film, rekommenderar starkt den! Så att de är ett måste att se den.



American beauty handlar om en man som blir kär i sin dotters kompis. Kompisen blir också intresserad och fjäskar för pappan. Dottern förstår och blir bara arg. Men själv så hittar hon kärleken hos hennes nya granne så att hon blundar för de mesta om de hon vet att hennes kompis tankar om hennes pappa.
En mycket konstig film, men ändå så va den se värd tycker jag.

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0