14 mars

Haft fullt upp i helgen så då blir de dåligt me inlägg!

I fredags så va jag ute med Karro gick runt på lite olika ställen sedan blev vi till slut så trötta så hamnade på ett natt fik. höhö fick trevligt sällskap hem sen iaf så de va skönt! hihii

Åkte rätt riktigt in till stan på lördagen men jäklar va seg jag va asså, haha så att va ej där så länge.. På tåget hem så höll jag på att somna direkt och ville bara hem och sova. SÅ är de några jävlar som vägrar lyssna på konduktören så att tåget blev 40 min försenat för vi skulle stå och vänta på vakter och shiiit. Åh jävla nollor asså!
Hade en en mys kväll sen bah, orkade inte gå någon stans alls

Så idag den 14 mars så är de Lillebrors födelsedag!! Han blir hela 12 år. Oj Oj börjar blli en stor pojke nu! Så har vart och handlar pressenter till honom och då övningskörde jag faktiskt. Skönt átt jag ska komma igång me de ordentligt nu! Hihiii körde vår stora bil, så va lite rädd först, men de gick bra. Mamma va nöjd iaf!!

Lillebror

PussÅhHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0