filmer

Har blivit otroligt dålig på att skriva om filmer.. Men här kommer iaf två filmer jag nyligen sätt

 It´s Complicated va en jätte rolig film som man fick skratta mkt till. Den handlar om ett gammalt gift par som skilde sig pga att mannen va otrogen med en mycket yngre kvinna, så en dag börjar dom ha en affär ihop igen.
Jag kan verkligen rekomendera denna film om man vill få sig ett gott skratt. Verkligen jätte rolig. Jag tror inte de spelar så stor roll vilken ålder man är i, eller kanske över 14 så kan man tycka den är rolig men sen sträcker den sig ända upp till 100 år.. HöHö
Se den

 Bröllopsfotografen var en film jag har väntat på och se. Men tycker inte alls att den va som jag trodde, visst den va lite skoj. Men trodde helt klart att den skulle vara bättre. Tycker inte att den hade någon bra handling eller någonting. Så jag är mycket besviken på den.
En film man kan se men låga förväntningar!

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0