god morgon regn söndag

Usch och fy och bläää de regnar ute. Fan de är farligt man har ju blivit så van vid att få se solen varje dag nu. Men nej inte idag..

Fredag: I fredags hade jag nationella i skolan så att de blev alltså ingen praktik tråååk. Men var sedan kvar i skolan och pluggade. Sophie, Jennifer och Ida va me också så att de va naajs. Fixade en lärares frisyr också till 3ornas mössmotagning. hihiii
Åkte sedan till stan med Jennifer och kikade lite sedan mötte jag upp mamma och kikade runt med henne. Och så fick jag min efterlänktade sushi som jag hade tjatat om hela dagen. Sen så åkte vi hem till Marina på 31 års kalas. De va väl trevligt, men blev lite för sent enligt mig med tanke på att jag skulle jobba på lördagen.

Lördag: Jobbade på skoman och de va så otroligt mycket folk så att dagen gick fort. Sedan så lyckades Skarre och Joel övertala mig om att jag skulle klippa dom, så att de blev att åka till mamma och hämta klippsättet och sedan åka upp till pappa igen och klippa dom. haha dom sa att dom va nöjda igår iaf, haha men vene riktigt om de varar länge eller om dom bara sa så för att vara snälla

Söndag: länktar bara till ikväll då jag ska på bio.. Får se vad de blir för film, men bio blire!!


min helg, kände bara för att skriva om den, de har vart full fart iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0