<3


Här har vi bevis på att Karro känner mig. Cola är väl minst vår grej från denna bild men allt annat har nått minne.
Donalds: Minnen från Kreta kunde vara våran frukost där. När jag var sjuk där så va Karro lite rolig och gick och köpte sånna (som bland annat är mega stora på Kreta) så att jag skulle äta nått.
Chokladbollar: de körde vi på en period varje gång vi kom hem efter vi festat, smällde vi oss två eller tre var.
Apelsinchoklad: ja de är helt enkelt våran grej liksom!

Hon vet precis hur man lyser upp min dag (ja eller ska man säga kväll)
Jag vill tacka Karro för att hon är så himmla bra vän!

Och så har jag Sara som jag inte träffat på länge men ändå finns där för mig, stöttar mig i sin frånvaro om man kan säga så.. De lilla gulliga hon kan göra betyder väldigt mycket!
Älskar dig Sara Andersson


Robin Hemland min bror lyckade nyss få mig på så mycket bättre humör. Han har lärt mig en så stor läxa nu... Älskar den människar mest av allt. De kan bli rätt pinsamt ibland att man kan älska sin bror så pass mycket så att de till och med kan bli till problem.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0