fredag och skola

Sitter i skolan och har samhällkunskap! Precis läst en sjuk lång och seg serie.. jajja slutar om 18 minuter och då blir de centrum med Josefin!
De va lite kul, för igår när jag skulle sova så låg jag och kollade på Kaspar i Nudådalen (ni vet den där julkalenden som va för rätt många år sen). För jätte många år sen när jag, min bror, Rosanna, Eddie och Thomas så stötte vi på hon Lisa från den julkalender. Och då hälsa Rosanna på henne. Så då frågade vi hur domkände varandra och då skrattade Thomas och sa att Rosanna va me i den också. Men hon vägrade säga vad hon spelade för att hon tyckte de va så pinsamt.. Så igår, då såg jag allt vem hon är. Hahaa de va lite kul tycker jag!  - Här är en bild på Thomas Hanson och Rosanna Endre -
Jag och Robin tyckte iaf att de va lite kul.. haha att se de efter så många år liksom. HaHa

allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0