hej igen

känner för att blogga just nu, har egentligen inte så mycket och säga men ändå så har jag de.. vene om jag behöver sitta och berätta om allt.
Men en sak som jag kan säga är att jag och Karro har fan planer ända fram till nästa nyår! Gaaaah :) hihiii


Underbar och älskad av alla såg jag och Karro halft på igår, vi hade den på men kollade mest på den snygge dansken som är me i den. Hahaa
Filmen handlar om en tjej som bli skådis, hon söker till olika filmer och så en dag kommer hon me i en film där hon då också sagt att hon är akrobat vilket hon absolut inte är. Under filminspelingen så har hon en romans med den där snygge dansken.
Jag förstod inte riktigt meningen med filmen, men lite skoj va den.
Tycker att man kan se den, men då utan några förväntningar.
Tur att jag hade bra sällskap utav Karro när vi såg den då.. höhöö

/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0