kylan är här

Haft en mysig och lugn helg.

Beck den svaga länken handlar om en tjej som blir våldtagen och mördag. Och det är hennes föräldrar som hittar henne. Beck och hands kollegor har inga spår så de går långsamt fram för dom, tills de börjar hända flera saker då dom hittar samband melland alla våldtekterna. Lite drama mellan Beck och hands dotter då han får reda på att Gundval och Ingrid har träffats ett par gånger.
Jag tycker att denna beck är mycket bra. Kanske bra för unga tjejer och se på den pga att den handlar om våldteckter och att unga tjejer ska tänka sig för när dom går hem sent på kvällarna.

Lämnat in min mobil nu på lagning och jag saknar den redan.. Buhuuu haha de e så synd om mig. Men usch hatar när man inte har sin vanliga mobiltelefon..
/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0