länge sen..

nu va de ett tag sen jag bloggade, men man ska tid med de också! denna vecka har jag verkigen haft fullt upp + att jag är så inne i Carolina Gynnings bok.
I fredags så var vi ute och åt me familjen + lotsas pappas mamma&gubbe. De va mysigt och riktigt smarrigt, på lördagen hade jag min värsta dag på jobbet... Jag gjorde alla fel man kunde göra på en och samma dag. Usch, ville bara där ifrån! Hade så ont i huvudet så jag vart helt borta så de kanske va därför..
Åkte hem till Bästa tjejen efter jobbet och bara hade de myspys. Satt och drömde oss bort till Sälen och Kreta!
Och idag så var vi och shoppade lite! Jag fick ett par byxor och en super snygg väska köpt! Jäkligt nöjd är jag faktiskt..
 dessa byxor köpte jag, väldigt olik min stil men som alla som känner mig vet så älskar jag och byta stil. Ena dagen klackar och handväska och den andra gympaskor träningsväska. De är skoj tycker jag. När man kan ändra stil och useénde så tycker jag de är riktigt skoj.
Nu saknas de bara lite grejer till dom byxorna så ska ni allt få se en snygg outfit!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0