the social network


The sicial network en film som fick mig och sitta still i 2 timmar. Den handlar om hur Facebook blev till. Rätt intressant eftersom att det inte riktigt var tänkt från början att det skulle bli så stort som det har blivit. Jag måste säga att det var ganska mycket snack om sånt man egentligen inte förstår sig på, men man förstod filmen ändå! Det var ganska jobbigt att filmen var 2 timmar lång, men ändå så om den hade vart kortare hade dom inte fått me allt som dom var tvunga och ha me. Så att den var väldigt bra gjord. Asså de är helt galet hur mycket medlämmar det finns på facebook och sedan hur mycket det är värt i pengar.
Jag kan rekommendera denna film om man är berädd på att sitta still i två timmar. Och det är inte direkt en film som man kan sitta och halvsova till, utan man måste hänga me!

Sitter nu och ska kolla på desperate från igår och sen så får jag se vad det blir utav dagen innan jag ska bege mig hem till Sara för dig sen dra vidare till tegel!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0