fredag woohoo

Yes idag är det fredag och de betyder skoj utgång tillsammans med Doris!!!
Haft mycket nu dom senaste dagarna. I onsdagas så fixade jag mammas hår på salongen. Tycker de blev riktigt snyggt! Körde på två olika färger på över och underhåret!
Igår så hade vi mössprovning i skolan. Jäklar va svårt de var/är de finns så otroligt många olika mössor man kan beställa mellan. Senare så mötte jag upp Marina och käkade middag och gick sedan vidare till en bar och var lite sociala innan jag skulle vidare till Nalen på hår visning. De tycker jag va riktigt skoj!!
   - Lite bilder från GOLDWELLs visning igår -
Har studiedag idag så att ska snart kila ner till gymmet och sen bah tagga till för ikväll! Woohoo

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0