onsdag och film tips

Igår vare tisdag och då började två av mina favvo serier. Först Desperate housewives och sen Cougar town.
Nått som jag fick en funderare på under gårdagens avsnitt av Desperate var om dom bytt ut han som spelar Carlos  men enlig kanal5 så är det samma skådit. Men damn va han ser annurlunda ut utan skägg och troligen vikt nedgång..  han som spelar Carlos och lyckades förvirra oss tittare heter Ricardo Chavira.
Om ni missade avsnitten igår så finns de på Kanal5play och glöm inte att sitta spikade nästa tisdag kl 21.00- 22.25!
 
The family stone måste jag säga har en massa bra skådisar me. Och någon man bara älskar är ju Sarah Jessica Parker från SATS brudarna. Den handlar om en kille som tar me sin nya flickvän till sin familj för första gången över jul. Familjen är helt emot henne och hon får de tufft. Hon ringer dit sin syster men får inte riktigt de stöd som hon hoppats på.
De slutar rätt oväntat faktiskt.
Men jag tycker att den va bra, de är ju under jultider så att kanske lite opassande just nu när man fortfarande saknar sommaren så mycket. Men kan rekommendera den..

/ N


Kommentarer
Postat av: zandra

Jag undrade precis samma sak, men bra då fick jag svar på min fråga, de är samma man! :)

2010-10-06 @ 18:19:57
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0