spis lagad

 - Så här var vår sista middag denna helg hemifrån -

igår så hade jag en bra men seg dag.. käkade lunch med Elin och sen så mötte jag upp Hanna. Efter middagen (då de blev hamburgare) så kom Sariiis över och vi hade en mys kväll och bytte lite sena födelsedags presenter höhö (bättre sen än aldrig säger vi)
(den fick jag av Sara, de är en berlock till mitt Thomas sabo armband hihii)
Hände en liten olycka när vi skulle ta och göra lite kvälls te. Jag hade vatten på spisen och sen bah small de till och spisen la av. Så står det sedan E8 på den (och va fan betyder de liksom!?!??) ville inte ringa och oroa mamma när hon inte kunde göra så mycket.. ingenting fungerade och tänkte att jag får ringa någon imorgon. Men imorse så lyckades jag och Sara fixa de med våra magiska fingrar!! woohoo we are axesome fungerade en stund iaf..

tack för en mysig myskväll bästa vän

dags och plugga satan nu!!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv bästis :) <3<3<3

2010-10-08 @ 10:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0