toppen helg


Har verkligen haft en kanon helg! Så jäkla lyckad. Hade inte vågat hoppas på de.
I fredags så åt jag middag hemma hos Karro med henne och Erik. Sedan vare utgång på G och då åkte vi först till ett ställe där min kompis ska börja driva (eller nått) sedan vidare. Hade de så himmla skoj!
Så på lördagen lyckades jag bli övertalad att följa me och se på hockey (ÅH så skoj, när man va SÅ pigg..) Så på kvällen blev de tre rätters middag som jag och Karro gjorde åt boysen.. (duktiga flickor) Hade de såååå mys! Och sen på söndagen så vare kalas för kusinen Pernilla som fyllde 2 år. Direkt där ifrån till gymmet med Sariiis och sen hem och fixa käk tillsammans me bröderna.


Riktigt nöjd! Att nått så enkelt kan bli så lyckat!
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0