goggels funna

hahaaa jag leta runt i hela min klädkammare hela mitt rum och fick bara mer och mer panik för att jag aldrig skulle hitta mina goggels! Så går jag till mamma och bah: ÅH asså jag fattar inte vart dom är, dom kan ju inte vara helt borta..
mamma går ner och letar i 1-2 min och hittar dom!
Vad är de med mammor som hittar allt och vet vart allt är! Hmm de är konstigt

Inte nog med att jag trodde dom va borta utan jag trodde jag glömt mitt pandband hemma hos Linda i Alfta också..
Först ska vi åka förbi Lindas lägenhet och leta innan vi åkte hem, men då var inte Linda hemma och Tina hade precis åkt..
Så att Karros mamma sa att vi kunde be Linda komma och lämna de så skickade hon de på posten..
Linda ringer sedan mig på kvällen och frågar vart jag tror jag lagt de
Jag hade verkligen ingen aning.. Sen gick de över till annat babbel så när jag ska iväg och ta min jacka så ser jag nått på bänken.. Hmm vad kan de va rå!?! jo självklart mitt pandband....
Då kom jag på att jag la de i min luva, men tycker de är mycket underligt att de legat kvar där efter som jag har tagit av och på jackan flera gånger, haft den i garderoben på krogen slängt den ut och in i bilen och blablaa..


Hahaa ibland är jag rätt borta måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0