sköna brudar...

hahaaa jag och Elin är ju bara för sköna! Hon fick panik igår när hon såg hur ljust håret började bli när vi färgade de, så hon ville ha ur de direkt.. Men problemet med när man blonderar och inte har de tillräckligt länge så blir de ju gult. Så visst blev hon GUL. Hahaa
Så de fick bli till att åka till salongen idag och tona om de. Haha

När vi väl ska åka och tanka och jag kör in på macken så kommer jag åt tutan så kommer in på macken och bah tutar. hahaa kommer ut och får då inte upp tanklocket (vi tror de hade frusit) så elin går in för att fråga om någon kan hjälpa oss, kommer då ut en kille och han kunde inte heller. När han väl gått lyckat jag öppna de helt utan problem.. Där står vi och flummar sönder och alla bara kollar på oss. Har värdens tönt bakom oss som sitter där med sina snabba brillor och tror att han är hur snygg som helst.
hamnar sedan på donken där vi fortfarande inte kan sluta skratta åt allt.

Låter inte alls roligt när man berättar såhär, men nu vare nog mer för min egen skull för att alrig glöma denna dag.. Hahahaaaa
Men de roliga va ju att en ny blonderad brud kommer in på macken och bah skriker att hon vill ha hjälp..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0